juni 29, 2020
Google Ads er et stærkt markedsførings værktøj som er kompleks at bruge, men når det er brugt korrekt kan det virkelig skabe vækst i din forretning og fange den helt rigtige målgruppe af store klienter som bringer penge på bordet.
Der er imidlertid mange måder, hvorpå en Google-ads kampagne kan gå galt og få dig til at tabe en masse penge, hvilket er grunden til, at den slags reklamer har ry for at være dyre.
I modsætning til B2C brands prøver du for det meste at handle med folk, der ved, hvad de laver, og som forstår, hvordan et firma fungerer, så det bliver sværere at imponere dem end folk på B2C markedet.
Tanken da Google blev lavet var faktisk at forbinde forretninger med slutkunden der søgte efter produktet, men nu eftersom der findes en masse forskellige digitale medier, er de sociale medier ofte bedst B2C.
Flere og flere virksomheder bruger i dag Google til at finde partnere og services, så stille og roligt er Google faktisk også blevet et utroligt stærkt B2B medie, ifølge min estimering er Google den stærkeste B2B markedsføringskanal.
Skriv en kommentar
Login eller lav en konto for at kommentere