De fleste myter er harmløse. Gummi tager syv år at fordøje. Hajer får ikke kræft. Lyn rammer aldrig det samme sted to gange. Desværre kan det samme ikke siges for de fleste SEO myter. I hvert fald er de vildledende. I værste fald fører de dig til at spilde dyrebar tid, penge og ressourcer på […]
Key Performance indicators (KPI) hjælper dig med at analysere hvordan det går med din markedsføring og gør det nemmere for dig at analysere hvordan du når i mål. I SEO verden findes der en masse artikler om KPI’er, mange nævner bounce rate, tid brugt på siden og mange flere ting. Disse er forfængeligheds metrikker, der […]
Google Ads er et stærkt markedsførings værktøj som er kompleks at bruge, men når det er brugt korrekt kan det virkelig skabe vækst i din forretning og fange den helt rigtige målgruppe af store klienter som bringer penge på bordet. Der er imidlertid mange måder, hvorpå en Google-ads kampagne kan gå galt og få dig […]