september 22, 2020

Spor disse 3 SEO KPI’er for at træffe bedre beslutninger om din markedsføring

Key Performance indicators (KPI) hjælper dig med at analysere hvordan det går med din markedsføring og gør det nemmere for dig at analysere hvordan du når i mål.  I SEO verden findes der en masse artikler om KPI’er, mange nævner bounce rate, tid brugt på siden og mange flere ting. Disse er forfængeligheds metrikker, der […]

juni 29, 2020

Google ads – B2B vs B2C

Google Ads er et stærkt markedsførings værktøj som er kompleks at bruge, men når det er brugt korrekt kan det virkelig skabe vækst i din forretning og fange den helt rigtige målgruppe af store klienter som bringer penge på bordet.  Der er imidlertid mange måder, hvorpå en Google-ads kampagne kan gå galt og få dig […]

februar 29, 2020

Lær om WordPress udvikling

World Wide Web eller WWW er i konstant udvikling siden starten. Simpelthen på grund af de fantastiske værktøjer skabt af mange udviklere over hele verden. WordPress er et af disse værktøjer, der er fyldt med alt hvad du har brug for for at oprette en moderne hjemmeside. Uanset om du vil oprette en blog, virksomheds […]

da_DKDanish
en_USEnglish sv_SESwedish nb_NONorwegian de_DEGerman fiFinnish sl_SISlovenian sk_SKSlovak pl_PLPolish da_DKDanish